Pályázat – Intézményvezető (magasabb vezető)
Rácalmás Város Önkormányzata
a “Közalkalmazottak jogállásáról szóló” 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. • alapján
pályázatot hirdet
Rácalmási Művelődési Ház és Könyvtár
Intézményvezető (magasabb vezető)
munkakör betöltésére.
A közalkalmazotti jogviszony időtartama:
határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A vezetői megbízás időtartama:
A vezetői megbízás határozott időre, 2019.július.01 től- 2024.június.30-ig szól .
A munkavégzés helye:
Fejér megye, 2459 Rácalmás, Szigetfő utca 31.
A munkakörbe tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:
Az intézmény alapító okiratában foglalt feladatok ellátásának szervezése a muzeális intézményekről, a nyilvános könyvtári ellátásról és a közművelődésről szóló 1997. évi CXL törvény alapján. Figyelemmel az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény és annak végrehajtásáról szóló 368/2011. (XII.31) Korm. rendeletben foglaltakra. Az intézmény munkájának, tevékenységének szervezése, irányítása, a könyvtár, a közművelődési tevékenység működésének irányítása. Az igazgató feladata a városi rendezvényszervezés civil szervezetekkel való kapcsolattartás. Felelőssége az intézmény szakszerű, jogszerű és hatékony működésének biztosítása, szakmai munkájának irányítása, képviselete, az intézmény alkalmazottai felett a munkáltatói jogok gyakorlása. Helyi tv üzemeltetéssel kapcsolatos szakmai koordináció.
Illetmény és juttatások:
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a “Közalkalmazottak jogállásáról szóló” 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- Főiskola, a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény és annak végrehajtásáról a művészeti, a közművelődési és a közgyűjteményi területen foglalkoztatott közalkalmazottak jogviszonyaival összefüggő egyes kérdések rendezéséről szóló 150/1992. (XI. 20.) Korm. rendelet előírásaiban szereplő és a vezetői megbízáshoz szükséges 6/A § (1) bekezdésében vagy a 6/B § (5) bekezdésében szereplő feltételekkel, valamint a 6/F § (2) bekezdésében – az integrált intézmény vezetőjével szemben – megfogalmazott követelménnyel
- Vagy könyvtári egyetemi végzettséggel és szakképzettséggel, vagy nem szakirányú egyetemi végzettséggel és felsőfokú szakirányú munkaköri szakvizsgával, vagy főiskolai könyvtárosi képzettség,
- Cselekvőképesség,
- Büntetlen előélet,
- Magyar nyelvtudás,
- Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- Vezetői gyakorlat
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- vezetői program, mely tartalmazza a szakmai helyzetelemzésre épülő és a fenntartói stratégiai célok megvalósulását célzó fejlesztési elképzeléseket, valamint az intézmény vezetésére vonatkozó szakmai programot,
- szakmai önéletrajz,
- iskolai végzettséget igazoló dokumentumok másolata
- a 32/2017.(XII.12)EMMI rendelet szerinti akkreditált államháztartási és vezetési ismereteket nyújtó tanfolyam elvégzéséről szóló okirat másolat, annak hiányában nyilatkozat arról,hogy a tanfolyamot a megbízás kezdetétől számított két éven belül elvégzi.
- büntetlen előélet, valamint a Kjt. 20. § (2) bekezdés d) pontja szerinti büntetőeljárás hatálya alatt nem állást igazoló 90 napnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány,
- hozzájárulás a pályázati anyagba való betekintéshez a bíráló és a véleményező bizottság részére,
- amennyiben a pályázó pályázatának zárt ülés keretében történő tárgyalását kéri, erre irányuló írásbeli nyilatkozata,
- nyilatkozat, hogy hozzájárul a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez, továbbításához,
- nyilatkozat, hogy a vagyonnyilatkozat-tételi eljárást vállalja,
- szakmai gyakorlat meglétét igazoló munkahelyi iratok másolata,
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör legkorábban 2019.július 01. napjától
A pályázat benyújtásának határideje: 2019. április.05
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt: dr. Győre Andrea jegyző nyújt, a (25) 517-866 telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
- Postai úton, a pályázatnak a Rácalmás Város Önkormányzat címére történő megküldésével (2459, Rácalmás Szigetfő utca 11-13 ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: A1632-1/2019, valamint a munkakör megnevezését: igazgatói álláshely.
- Személyesen: Schrick István Polgármester Rácalmási Polgármesteri Hivatal , Fejér megye, 2459, Rácalmás Szigetfő u. 11-13.
A pályázat elbírálásának módja, rendje:
A pályázatokat a Kjt.-ben, valamint a Kormányrendeletben meghatározott személyekből álló bizottság véleményezi. A pályázatokról a Képviselő-testület dönt. A közalkalmazotti munkakörre vonatkozó kinevezés esetén a kinevezés az alap közalkalmazotti jogviszony szerinti munkakörre – a Kjt. 21/A. § (4) bekezdésében foglaltak kivételével – 4 hónap próbaidő kikötésével történik. A kiíró fenntartja a jogot, hogy a pályázati eljárást minden indoklás nélkül eredménytelennek nyilvánítsa.
A pályázat elbírálásának határideje: 2019. június. 03
A pályázati kiírás további közzétételének helye
Rácalmás Város Önkormányzat honlapja
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.racalmas.hu honlapon szerezhet.
A KÖZIGÁLLÁS publikálási időpontja: 2019. március. 04
A pályázati kiírás közzétevője a személyügyi központ. A pályázati kiírás a munkáltató által a személyügyi központ részére megküldött adatokat tartalmazza, így annak tartalmáért a pályázatot kiíró szerv felel.