TÁJÉKOZTATÓ a RÁCALMÁSI POLGÁRMESTERI HIVATAL ÜGYINTÉZÉSÉRŐL, ÜGYFÉLFOGADÁSÁRÓL
TÁJÉKOZTATÓ
a RÁCALMÁSI POLGÁRMESTERI HIVATAL
ÜGYINTÉZÉSÉRŐL, ÜGYFÉLFOGADÁSÁRÓL
A koronavírus-járvány miatt fennálló országos veszélyhelyzetre tekintettel a Rácalmási Polgármesteri Hivatal (22459 Rácalmás , Szigetfő u. 11-13. ) ügyintézéséről, ügyfélfogadási rendjéről az alábbi tájékoztatót teszem közzé.
- március 12. napjától a személyes ügyfélfogadás a polgármesteri hivatalban csak előzetes telefonos időpontegyeztetés után lehetséges , elsősorban az alábbi ügyekben:
- anyakönyvi eseményekkel kapcsolatos ügyintézés (pl. haláleset , születés ,házasságkötéssel kapcsolatos ügyek , halaszthatatlan névváltoztatási ügyek és apai elismerő nyilatkozattal kapcsolatos ügyek )
- lakcímügyek
A fenti anyakönyvi eljárásokkal kapcsolatban Stumphauzer Judit anyakönyvvezetőt kereshetik .
Elérhetősége: tel.: 25/517-853 , email : [email protected]
Amennyiben Ön úgy ítéli meg, hogy az egyéb ügyét a polgármesteri hivatalban csak személyesen lehet intézni,úgy szíveskedjen telefonon vagy emailen felvenni a kapcsolatot az ügyintézővel, aki eldönti a személyes ügyintézés szükségességét illetve javaslatot tesz az ügyintézés módjára.
Felhívom figyelmüket arra , hogy a fenti ügyek intézése során a polgármesteri hivatalba belépni – a járványveszélyre való tekintettel – csak szájmaszk és gumikesztyű használatával lehetséges .
Kérem , hogy ezt szíveskedjenek betartani valamennyiünk egészségének megóvása érdekében .
Tájékoztatom Önöket , hogy az államigazgatási hatósági és önkormányzati ügyek esetében az ügyintézés nem szünetel ,az ügyek intézése folyamatosan biztosított . A postán érkező küldemények , levelek esetében 5 napos fertőtlenítést vezettünk be és csak ezután kerülnek bontásra és az ügyintézőkhöz intézésre a kérelmek.
Az így érkező kérelmek esetében szíveskedjenek az 5 napos fertőtlenítési időtartalommal számolni, de természetesen az ügyintézés a törvényes határidő betartásával történik.
A polgármesteri hivatal az alábbi elérhetőségen áll rendelkezésére az ügyfeleknek munkanapon 8.00 – 16.00 óráig :
Schrick István | polgármester | 25/517-855 | [email protected] |
dr. Györe Andrea | jegyző | 25/517-866 | [email protected] |
Borda Mónika | titkárság | 25/517-851 | [email protected] |
Krausz Zsuzsanna | aljegyző, szociális ügyek | 25/517-852 | [email protected] |
Stumphauzer Judit | anyakönyv , népesség , lakcímügyek | 25/517-853 | [email protected] |
Szabóné Hajnal Renáta | pénzügyi csoport- vezető | 25/517-858 | [email protected] |
Nagy Edit | pénzügy | 25/517-858 | [email protected] |
Kibédi Éva | pénzügy | 25/517-861 | [email protected] |
Pásztiné Arany Krisztina | pénzügy | 25/517-8611 | [email protected] |
Lováti Judit | pénzügy | 25/517-854 | [email protected] |
Tóth Zoltánné Márti | étkezés, pénzügy | 25/517-854 | [email protected] |
Osvai Zoltánné | pénztár, pénzügy | 25/517-870 | [email protected] |
Herku Mónika | iparűzési-, építmény-, idegenforgalmi adó | 25/517-863 | [email protected] |
Rauf Katalin | gépjármű adó, behajtások | 25/517-864 | [email protected] |
Krausz Marianna | településüzemeltetés | 25/517-859 | [email protected] |
Lökös Anita | településfejlesztés | 25/517-856 | [email protected] |
Mázas Kinga | településüzemeltetés | 25/517-857 | [email protected] |
Tájékoztatom Önöket , hogy az elektronikus ügyintézés sem szünetel .Továbbra is lehetőség van elektronikusan intézni azokat az ügyeket, melyeket jogszabály alapján így kötelező vagy amelyre az lehetőséget ad. Az elektronikus ügyintézéshez ügyfélkapu szükséges.
A részletek megtalálhatók a www.racalmas.hu weboldalon.
Megértésüket köszönöm , vigyázzunk egymásra !
dr Györe Andrea
jegyző