Rácalmás Város Önkormányzat a KÖFOP-1.2.1-VEKOP-16 Csatlakozási konstrukció az önkormányzati ASP rendszer országos kiterjesztéséhez című pályázati felhívásra sikeres pályázatot nyújtott be.
A projekt keretében adatmigrálást, tesztelést, élesítést követően bevezetésre került az ASP keretrendszer és annak adó, gazdálkodási, iratkezelő, ingatlanvagyon-kataszteri, hagyatéki, ipar- és kereskedelmi szakrendszere, kialakításra kerültek az elektronikus ügyintézés feltételei. A bevezetésre került új rendszerrel összhangban megtörtént a működésfejlesztés és a szabályozási keretek kialakítása. Beszerzésre került 2 db multifunkciós nyomatkészítő alapkonfiguráció, 2 db laptop, 1 db munkaállomás és 11 db kártyaolvasó.
A projekt alapadatai:
Pályázó neve: | RÁCALMÁS VÁROS ÖNKORMÁNYZAT |
Projekt megnevezése: | Rácalmás Város Önkormányzat ASP központhoz való csatlakozása |
Megítélt összeg: | 7.000.000 Ft |
Támogatás aránya: | 100 % |
Projekt megvalósítás befejezése: | 2016.09.29.-2018.06.30 |
Projekt azonosító száma: | KÖFOP-1.2.1-VEKOP-16-2016-00494 |