Rácalmás Város Önkormányzat ASP központhoz való csatlakozása

Rácalmás Város Önkormányzat a KÖFOP-1.2.1-VEKOP-16 Csatlakozási konstrukció az önkormányzati ASP rendszer országos kiterjesztéséhez című pályázati felhívásra sikeres pályázatot nyújtott be.

A projekt keretében adatmigrálást, tesztelést, élesítést követően bevezetésre került az ASP keretrendszer és annak adó, gazdálkodási, iratkezelő, ingatlanvagyon-kataszteri, hagyatéki, ipar- és kereskedelmi szakrendszere, kialakításra kerültek az elektronikus ügyintézés feltételei. A bevezetésre került új rendszerrel összhangban megtörtént a működésfejlesztés és a szabályozási keretek kialakítása. Beszerzésre került 2 db multifunkciós nyomatkészítő alapkonfiguráció, 2 db laptop, 1 db munkaállomás és 11 db kártyaolvasó.

A projekt alapadatai:

Pályázó neve:

RÁCALMÁS VÁROS ÖNKORMÁNYZAT

Projekt megnevezése: Rácalmás Város Önkormányzat ASP központhoz való csatlakozása
Megítélt összeg:  7.000.000 Ft
Támogatás aránya: 100 %
Projekt megvalósítás befejezése: 2016.09.29.-2018.06.30
Projekt azonosító száma: KÖFOP-1.2.1-VEKOP-16-2016-00494