Slide 5 of 5.

TÁJÉKOZTATÓ a RÁCALMÁSI POLGÁRMESTERI HIVATAL ÜGYINTÉZÉSÉRŐL, ÜGYFÉLFOGADÁSÁRÓL

TÁJÉKOZTATÓ 

a  RÁCALMÁSI POLGÁRMESTERI HIVATAL

ÜGYINTÉZÉSÉRŐL, ÜGYFÉLFOGADÁSÁRÓL

A  koronavírus-járvány  miatt fennálló országos veszélyhelyzetre tekintettel  a   Rácalmási  Polgármesteri  Hivatal  (22459  Rácalmás  , Szigetfő   u. 11-13. ) ügyintézéséről, ügyfélfogadási rendjéről az alábbi  tájékoztatót teszem közzé.

  1. március 12. napjától a  személyes  ügyfélfogadás   a polgármesteri hivatalban  csak előzetes    telefonos  időpontegyeztetés után lehetséges , elsősorban az alábbi ügyekben:
  • anyakönyvi eseményekkel kapcsolatos ügyintézés  (pl.  haláleset , születés ,házasságkötéssel kapcsolatos  ügyek  , halaszthatatlan  névváltoztatási ügyek  és apai elismerő nyilatkozattal kapcsolatos ügyek   )
  • lakcímügyek

A fenti   anyakönyvi eljárásokkal kapcsolatban    Stumphauzer Judit     anyakönyvvezetőt    kereshetik  .
Elérhetősége:   tel.: 25/517-853  , email : [email protected]      

Amennyiben Ön úgy ítéli meg, hogy az egyéb ügyét a polgármesteri hivatalban csak személyesen lehet intézni,úgy szíveskedjen telefonon vagy emailen felvenni a kapcsolatot az ügyintézővel, aki eldönti a személyes ügyintézés  szükségességét illetve javaslatot tesz az ügyintézés módjára.

Felhívom figyelmüket arra  , hogy  a fenti ügyek intézése során a polgármesteri  hivatalba   belépni – a járványveszélyre való tekintettel – csak szájmaszk   és  gumikesztyű használatával lehetséges .  

Kérem  , hogy ezt szíveskedjenek   betartani  valamennyiünk egészségének megóvása érdekében .

Tájékoztatom Önöket  , hogy  az  államigazgatási  hatósági   és önkormányzati  ügyek esetében  az ügyintézés  nem szünetel  ,az ügyek intézése  folyamatosan biztosított .   A postán érkező  küldemények , levelek esetében  5 napos  fertőtlenítést vezettünk be  és csak  ezután kerülnek  bontásra és az ügyintézőkhöz  intézésre a kérelmek.

Az így érkező  kérelmek  esetében szíveskedjenek az 5 napos fertőtlenítési időtartalommal  számolni, de természetesen az ügyintézés a  törvényes határidő betartásával történik.     

A polgármesteri hivatal az   alábbi  elérhetőségen   áll rendelkezésére az ügyfeleknek munkanapon   8.00  – 16.00   óráig     :

Schrick István polgármester 25/517-855 [email protected]
dr. Györe Andrea jegyző 25/517-866 [email protected]
Borda Mónika titkárság 25/517-851 [email protected]
Krausz Zsuzsanna aljegyző, szociális  ügyek 25/517-852 [email protected]
Stumphauzer Judit anyakönyv , népesség , lakcímügyek 25/517-853 [email protected]
Szabóné Hajnal Renáta pénzügyi csoport-  vezető 25/517-858 [email protected]
Nagy Edit pénzügy 25/517-858 [email protected]
Kibédi Éva pénzügy 25/517-861 [email protected]
Pásztiné Arany Krisztina pénzügy 25/517-8611 [email protected]
Lováti Judit pénzügy 25/517-854 [email protected]
Tóth Zoltánné Márti étkezés, pénzügy 25/517-854 [email protected]
Osvai Zoltánné  pénztár, pénzügy 25/517-870 [email protected]
Herku Mónika iparűzési-, építmény-, idegenforgalmi adó 25/517-863 [email protected]
Rauf Katalin gépjármű adó, behajtások 25/517-864 [email protected]
Krausz Marianna településüzemeltetés 25/517-859 [email protected]
Lökös Anita településfejlesztés 25/517-856 [email protected]
Mázas Kinga településüzemeltetés 25/517-857 [email protected]

 

Tájékoztatom Önöket , hogy az  elektronikus ügyintézés  sem szünetel  .Továbbra is lehetőség  van   elektronikusan  intézni  azokat  az ügyeket, melyeket jogszabály alapján így  kötelező vagy amelyre az lehetőséget ad.  Az elektronikus ügyintézéshez ügyfélkapu szükséges.

A részletek megtalálhatók a  www.racalmas.hu weboldalon.

 Megértésüket  köszönöm  , vigyázzunk egymásra !

                                                                                           dr Györe Andrea

                                                                                                              jegyző

 

 

Vélemény, hozzászólás?

Megszakítás